Cercar en aquest blog

dijous, 3 de març del 2011

Expo Claudi al Castell de Montesquiu

Després de la interessant conversa que vaig mantenir ahir amb la Roser Oduber a l'Espai Volart de la Fundació Vila Casas a l'entorn de la seva exposició "D-MENTS", oberta encara fins al 6 d'abril, he passat la jornada d'avui muntant la meva exposició d'essència africana al Castell de Montesquiu, preparant-me ja per a la inauguració d'aquest dissabte, 5 de març, a les 12 del migdia.

He tingut una llarga trajectòria com a comunicador cultural, amb especial sensibilitat per les coses de l'Art, però sóc un artista jove, amb un recorregut encara escàs que ara, ja prejubilat, intento ampliar en la mesura que puc i em correspon. De manera que agraeïxo molt que la Diputació de Barcelona m'hagi convidat a ocupar el fantàstic espai expositiu del Castell de Montesquiu per mostrar publicament la resultant plàstica de la meva recent experiència africana al llarg de 15 dies de contacte intens anb la cultura masai del Ngorongoro tanzà.

D'aquest llunyà punt de l'Àfrica profunda he portat la terra que m'ha servit per tacar directament amb les mans la majoria dels quadres de l'exposició. Les mans que també, com si fossin les del el nen que sóc de tant en tant, han escampat pigments naturals, i han enganxat pedretes africanes, palla, granets d'arròs i de blat de moro, i plomes de pollastre i d'estruç, tot fent un recorregut per l'essència del món africà que he conegut i que ha transformat momentaniament la meva manera habitual de treballar i d'entendre l'Art i la Vida.

Espero que t'interessi tot el que et dic fins al punt que trobis la manera d'anar-lo a conèixer a l'espai expositiu del Castell de Montesquiu en el context d'aquesta exposició que s'inaugura dissabte que ve, 5 de març a les 12 del migdia i que pots visitar, conjuntament amb el pròpi Castell, tots els dissabtes i diumenges d'aquest mes, al meu costat, si et plau, perquè jo personalment t'estaré esperant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada