Cercar en aquest blog

dilluns, 7 de març del 2011

La mirada africana de Claudi Puchades

La meva exposició africana al castell de Montesquiu ja és una realitat! Amb la intensitat que em caracteritza i el temps acotat més que mai, tot i que aparentment disposo de tot el temps del món per la meva condició actual de prejubilat, he aconseguit respondre correctament als terminis pactats i ja puc assegurar-te amb satisfacció que la meva aproximació plàstica a la realitat masai i tanzana en general t'espera, degudament estructurada, a la Cabanya del Castell de Montesquiu.


Les meves mans han fet servir, dirigides pel record de les impressions físiques i emocionals rebudes a Àfrica, terres africanes, pigments naturals, blat de moro, arrós, plomes d'estruç i de pollastre, mosques i palla, amb la voluntat intuïda de deixar sobre fullola i amb algun toc de pintura acrílica les empremtes vivencials de tota aquella aventura que em va portar directament cap als origens de la vida a la Terra.

                                                                                   
L'exposició està oberta tots els dissabtes i diumenges del mes de març, d'11 del matí a 2 de la tarda, i jo hi seré sempre, esperan-te, amb paciència africana i horari català.

Podràs visitar també gratuïtament el Castell i gaudiràs, sigui com sigui, i faci el temps que faci, d'un espetacle natural fantàstic, en un cuidat entorn paisatgistic dominat per la bellesa i el silenci.

http://www.diba.cat/Parcsn/parcs/index.asp?Parc=1

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada