Cercar en aquest blog

dijous, 17 de març del 2011

Tanzània a la Cabanya del Castell

L'amiga Tess m'acaba d'enviar unes quantes fotos més de la meva exposició africana que encara pots contemplar els dos dissabtes i diumenges que queden d'aquest mes de març, d'11 del matí a 2 de la tarda, a la fantàstica Cabanya del Castell de Montesquiu. Et recordo que es tracta del resultat de la meva experiència amb els masai de Tanzània, en un viatge recent que em va ajudar a viure de prop la duresa de la seva existència, al costat de la bellesa inconmensurable de la terra africana. La mateixa que m'ha servit per fer la majoria d'aquests quadres que contenen l'esséncia de les emocions rebudes al llarg de tan insòlita i possiblement irrepetible vivència. Ja te n'he parlat en altres ocasions, de manera que avui em limito a oferir-te les imatges que il.lustren una nova part de tot el que ara exposo a la Cabanya del Castell.






 http://www.diba.cat/Parcsn/parcs/index.asp?Parc=1

1 comentari:

  1. Felicitats Claudi per la teva exposició. Els dibuixos dels masai tenen molta força. Veig que els teus quasi 60 anys els portes amb molta força i creativitat.

    Una abraçada

    Guillermo

    ResponElimina