Cercar en aquest blog

diumenge, 3 d’abril del 2011

En Claudi Puchades mira l'Àfrica des de Pineda

Seguint un cert camí itinerant, espontani i de futur encara desconegut, la meva mirada africana es mostra ara i fins a finals d'abril, al Restaurant Diagonal de Pineda de Mar, en una exposició que explica, una vegada més, la meva encara recent i forta experiència vital amb els masai del Ngorongoro tanzà.

Exposo, en aquest cas, una selecció dels quadres acabats de mostrar a la Cabanya del Castell de Montesquiu, amb algunes novetats, de format més petit, pensades especialment per a les parets de un dels menjadors del citat Diagonal. Sempre sobre fullola, tots els quadres reflecteixen, amb materials naturals diversos i l'acrílic com a base plàstica primera, la realitat africana que vaig conèxier, a través dels rostres que me la recordaven, del menjar que em va alimentar aquellas dies, de la llum que em va acompanyar, dels colors de la terra que vaig trepitjar, i de les aromes que van despertar els meus instints més primigenis.

Mentre el món pateix convulsions diverses, troba, si vols, el plaer de la contemplació pausada de la meva mirada africana en el context especialment amable del Restaurant Diagonal de Pineda de Mar, fins a finals d'abril.
 
http://www.restaurantdiagonal.com/

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada