Cercar en aquest blog

diumenge, 14 d’agost del 2011

Daisuke Ishiwatari

Tot i que em sento ideologicament molt allunyat de la dinàmica dels videojocs del nostre temps, no puc deixar d'admirar les seves qualitats estètiques i formals, i, de la mateixa manera que no m'exciten gens les històries que em presenten, tampoc no puc negar la màgia encisadora de les seves propostes de caràcter eròtic, sempre estimulants per al cos i l'esperit de sensuals ànimes d'artista, com  la meva.

  
Per aquest motiu avui em rendeixo davant de l'encant del món dibuixat del japonès Daisuke Ishiwatari, creador de jocs nascut el 14 d'agost de 1973, reconegut per la seva especial habilitat per crear efectes 2D en el seus jocs de lluita i en els que ha fet per a la saga Guilty Gear, com a dissenyador dels personatges, de la història, de la seva música i de la veu d'algun d'ells, com ara Sol i Order Sol.


Daisuke va treballar per primera vegada, com a dissenyador, per a la companyia SNK, amb la qual va desenvolupar un sol joc: el popular Last Blade.


Ishiwatari és també un bon compositor del genére de la música Metal i Rock, amb atractius treballs, sense veu, però amb interessant so de guitarra elèctrica. Observa'l i escolta'l!

http://es.wikipedia.org/wiki/Daisuke_Ishiwatari

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada