Cercar en aquest blog

dissabte, 20 d’octubre del 2012

Claudi Jordi Puchades Bofill

Avui tinc el plaer de pesentar-te "Avatar" la segona obra de gestió compartida entre en Jordi Bofill i jo que, com la primera, hem creat progressivament, partir d'un primer dibuix, fet, en aquest cas, per mi, que en Jordi ja va batejar immediatament amb aquest nom d'Avatar, que ara ja identifica oficialment el resultat final, rematat per en Jordi, després de les 3 intervencions que hem fet els dos, imatge a imatge, a partir d'un primer grafisme que continua ocult en la composició definitiva, com els altres elements formals i cromàtics que, pas a pas, han contribuït a definir-la.







De la mateixa manera que en Jordi i jo pretenem continuar aquest joc creatiu compartit, et recordo que també et vaig proposar la teva participació en experiències similars, a partir d'una primera imatge que ja vaig publicar, fa uns dies, en aquest blog, o de la que a tu et sembli bé. Anima't!



http://jordibofillvisionari.blogspot.com.es/

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada