Cercar en aquest blog

dilluns, 15 d’octubre del 2012

Fly and Flowers

 













Si el bo d'en Baumgartner hagués fet el seu fantàstic salt estratosfèric a Barcelona i no a Nou Mèxic, segur que, durant la seva vertigionosa caiguda lliure, encara hauria tingut prou capacitat per veure, com qui mira, des del cel, les curioses formes dibuixades al desert de Nazca, l'anunci gegant que l'agència de publicitat Fly and Flowers, basada en el marketing de guerrilla ecològic, ha dissenyat, en terres agrícoles del Prat del Llobregat, per publicitar els encants de Redhat, una empresa tecnològica present en fira especialitzada a la ciutat, de filosofia ecològica de respecte per al medi ambient, paral.lela a la que anima l'activitat de Fly and Flowers, responsable també de l'enorme silueta de Batman, segada sobre un camp de Sant Boi del Lluçanès tot coincidint amb la presentació de  la pel.lícula "El caballero oscuro", com a part de la campanya publicitària que havia fet la Warner, distribuïdora del film.





Darrere d'aquest Fly and Flowers hi ha Carlos Casas, el seu fundador, un jove de 27 anys de Cabrils que, enamorat des de sempre de la jardinera i després de deixar, forçadament, la seva feina, ha trobat en aquesta curiosa alternativa publicitària, molt connectada, formalment, amb el Land Art o Art Ecològic, el camí de satisfacció d'aquella afecció primera, a la vegada que ofereix un servei professional insòlit en el sud d'Europa, tot i que ja existeix en d'altres part del món.




La gestió dels projectes és llarga i complexa, ja que s'han d'adaptar les necessitats del client a les característiques orogràfiques de l'espai físic idoni, triant també, en contacte amb pagesos i topògrafs, el tipus de terreny i les flors i plantes que, segons l'època, resultaran millors per assolir els objectius marcats.



Diu en Carlos que un dia es va despertar amb el convenciment que havia de canviar el món d'alguna manera, per visionar, tot seguit, aquest Fly and Flowers que hauria de servir, com a mínim, per canviar el món de la publicitat i, qui sap si a la llarga, tot aquest món que Felix Baumgartner va poder veure, ahir, des d'una distància tal que ni les flors no va poder olorar, pendent d'un salt emocionant que, segurament, canviarà menys el món que el Fly and Flowers d'en Carlos.



 




Mentre espera nous projectes, Carlos Casas cuida, gairebé diariament, la gespa del seu jardí publicitari, perquè el missatge de Redhat, arribi tan nítid a la mirada dels passatgers que l'observen, encuriosits, des de l'avió en lenta maniobra d'aterratge cap l'aeroport del Prat, com arriba ara a la teva mirada que l'observa a través d'aquest blog, respectuós, com sempre, amb la bellesa i el medi ambient, amb la bellesa del medi ambient i amb el medi ambient de la bellesa.

 http://flyandflowers.wordpress.com/la-semilla/



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada