Cercar en aquest blog

dimarts, 15 de gener del 2013

Papillonscopi de Claudi Puchades

Papillonscopi és el títol de la sèrie que he preparat per a la meva exposició al Restaurant Mas Pi de Verges, com a conjunt de formes calidoscòpiques, habituals en els meus últims treballs, sorgides, en aquest cas, com a transformació progressiva de dibuixos de papallones, tot establint un camí de creació plàstica paral.lel al d'aquests insectes que comencen existint en la seva primera fase larvaria per esdevenir, finalment, fantàstics lepidòpters de bellesa extrema, tant intensa com efímera, talment com la pròpia acció artística, tot i que les obres d'art puguin ser contemplades al llarg del temps si els seus suports materials resisteixen el seu pas inexorable.


Papillonscopi, amb les meves papallones dibuixades  a mà, descompostes calidoscopicament amb Nero PhotoSnap Viewer, i manipulades cromaticament amb Adobe Photoshop CS, s'exposarà als espais del Restaurant Mas Pi de Verges del 15 de juliol al 15 de setembre, i tot i que les dates són encara llunyanes, em plau mostrar-te aquest treball avui mateix perque acaba de sortir de la meva inaginació, conduïda magicament per la impressió del moviment cromàtic de les ales de les papallones que ha provocat tempestes formals en el meu cervell amb la mateixa intensitat que provoquen tempestes allà on sigui, alienes als efectes catastròfics de tant bell i subtil aleteig.










Sé que pot semblar una mica incoherent que mostri papallones en ple hivern, però quan inauguri el meu Papillonscopi segur que més d'una m'acompanyarà.



1 comentari:

  1. Molt bé el contrast de colors!! M agraden les blaves sobre fons vermell... Una mica op art, oi?
    Petonissims i a volar!

    Violeta

    ResponElimina