Cercar en aquest blog

divendres, 8 de febrer del 2013

Claudi Claudi Puchades Puchades

He titulat aquest blog amb el meu nom doblat, per que un doble informàtic, pirata del meu correu electrònic, gràcies a les dades personals que, jo, ignorant, vaig donar com a resposta a un correu rebut amb el nom de "Google", amb continguts absolutament creïbles, s'ha dedicat a enviar a tots els meus contactes, sota el meu nom real, un text, en un castellà dubtós, que jo no faig servir mai, ni quan escric, casualment, en aquesta llengua, exposant una situació d'urgències econòmiques que ampliava després, si l'amic o conegut s'interessava pel cas, especificant la quantitat de 2.400 euros, que s'havien d'enviar a una direcció de Costa de Marfil!!!, on jo, naturalment, no hi he posat mai els  peus, ni hi sóc ara, que escric aquest blog informatiu des del meu reducte habitual de Sant Pol de Mar.


Aquest atac de pirateria va significar la desaparició del meu gmail, la pèrdua del meu compte de facebook, amb tota la història personal que contenia, i greus dificultats per accedir a la gestió del meu blog. 


Recuperat el meu correu habitual  claudipuchades@gmail.com que ja pots fer servir sense cap problema, he intentant explicar, de manera particular, la situació, de la mateixa manera que en el meu nou compte de facebook, amb el meu nom real Claudi Puchades Batlle, he publicitat la notícia, tot i que als pocs amics que he tornat a recuperat, ja que els altres, gairebé 2.000, els hauré d'anar afegint a poc a poc, però com que veig que encara rebo algun correu d'algun amic alarmat, aprofito també la recuperació del meu blog per explicar-te la circumstància, tant per a mi, com per a tu, perquè no caiguis en el mateix parany que jo.


Adjunto còpia del primer correu, on es demanava ajuda econòmica genèrica, i del segon, on ja s'especificava quantitat demanada i el lloc on enviar-la.

De: Claudi Puchades Batlle [mailto:claudipuchades@gmail.com]
Enviado el: dijous, 7 / febrer / 2013 11:09
Para: undisclosed-recipients:
Asunto: Necesito tu ayuda/// Claudi Puchades Batlle

Buenos dias y espero que te encuentres bien, tengo un gran problema ahora , necesito sinceramente tu ayuda financiaria urgamente , si me puedes apoyar en esto te lo devolvere lo màs pronto posible, no me puedes llamar ya que estoy fuera del pais, escribame a este correo asi nos comunicaremos , guarda esto muy secreto,Gracias por todo

Claudi

Gracias por la respuesta,viaje hasta otro pais por un negocio y a mi llegada fui victima de agresión y en esto me robaron todo lo que tenia con mi teléfono, mi tarjeta de crédito y todo mi dinero.Ahora no tengo nada conmigo,necesito un apoyo de 2400€ que te devolvere cuando regreso, solo para pagar el hotel y el avion,entonces por favor cuando vez mi mensaje debes ir a la oficina de la wester union para hacer este deposito a mi nombre.Te dejo datos del pais a donde estoy para hacer esto: Nombre y apellido: Claudi Puchades Batlle,País: Costa De Marfil ,Ciudad:Bingerville,Dirección : 22 bp74 Bingerville22.Solamente me puedo comunicar por Correo electrónico ya que es mi solo medio ahora.lo devolvere cuando regreso.Espero rapidamente tu respuesta y por favor no debes hablar de esto a nadie ya que lo que me llegó es muy vergonzoso
 
Claudi 


Mai no signo els correus amb el meu nom amb majúscules, però, al marge de tot aquest enrenou, la situació m'ha fet reflexionar sobre la identitat personal i sobre la gran facilitat que, en xarxes socials contemporànies, clons nostres, fantasmagòrics, piratejant dades, es projecten en el nostre món, com si fossim nosaltres mateixos, usurpant, per sort temporalment i sense més conseqüencies, les nostres emocions.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada