Cercar en aquest blog

dilluns, 4 de febrer del 2013

Dibuix de Claudi Puchades al TN vespre









Sense saber-ho previament, ni sense que cap dels seus responsables m'ho demanessin, ni em diguessin res després, un dels meus habituals dibuixos trencats calidoscopicament que faig fer per il.lustrar el blog dedicat a David Ymbernon el mes de novembre de l'any passat, amb motiu de la seva exposició a Meatings23, va aparèixer en el TN vespre de dissabte passat, 02/02/2013, com a  imatge introductòria, breu però significativa, al reportatge que li van dedicar cap al final de l'informatiu, just després dels esports, tot parlant del seu projectes immediats i de futur a l'entorn del color taronja, la base del seu món, i de la seva dinàmica creativa de fusió entre art i gastronomia i entre objecte artístic i performance participativa.

http://www.tv3.cat/videos/4449611/Telenoticies-vespre-02022013


Com que no es va citar el meu nom, com a autor del dibuixet en qüestió, animat, això sí, com alguna vegada he imaginat que voldria animar també els meus dibuixos calidoscòpics, en parlo avui per respecte als drets d'autor que em corresponen, ja que , tot i que m'ha fet molta gràcia, saber per un amic, que un dels meus dibuixos havia ocupat, momentaniament, la pantalla televisiva del TN vespre, més m'hauria agradat saber-ho previament i, sobretot, que m'ho haguessin demanat, ja que entenc, que, tot i que no els firmo, perquè els treballo virtualment, és obvi que ha estat manllevat d'un blog que conté, clarament, totes les meves referències.


 http://claudipuchades.blogspot.com.es/2012/11/david-ymbernon.html

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada