Cercar en aquest blog

dimecres, 29 de gener del 2014

Mar García de Sola

 











Amb la publicació del capítol corresponent a la Novena Porta del Laberint de Mar García de Sola, tanco aquest cicle narratiu que ha ocupat, ultimament, temps i espai del meu blog, i de la teva atenció, alhora que m'ha permés un excercici creatiu d'il.lustració especialment engrescador, tant per la connexió personal amb l'autora i amb els seus continguts literaris, com per la novetat que ha significat per a mi l'intent de convertir, a la meva manera i amb els meus engranatges gràfics habituals, les seves paraules en les meves imatges, amb la llunyana voluntat que, algun dia, el producte compartit pugui arribar a ser publicat, imprès, com antigament, sobre paper!



Inici
Primera Porta
Segona Porta
Tercera Porta
Cap Porta-Dues Portes
Quarta Porta
Cinquena Porta
Sisena porta
Setena Porta
Vuitena Porta
Novena Porta

Mar García de Sola (dibuix Claudi)


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada