Cercar en aquest blog

dijous, 27 de febrer del 2014

Guillermo Martí Ceballos i l'encenedor BIC

El bon pintor, millor amic, i cordial veí de Sant Pol de Mar, tot i que sempre es queixi del soroll de les campanes de l'esglèsia, Guillermo Martí Ceballos, m'acaba de fer arribar informació sobre la seva seva participació en el concurs d'encenedors BIC, amb un disseny , fidel al seu temari pictòric figuratiu habitual i a la seva tradicional passió pel cromàtic fauvisme i l'emocional expressionisme, que ha estat seleccionat, amb 17 propostes més, i que pots votar, si et plau i t'agrada, i si tens, això sí, compte de facebook.


Pots fer-ho, buscant el seu disseny, que il.lustra aquest blog, a l'enllaç que t'adjunto http://www.mybiclighter.com/es/design-fire-3 clicant, quan el trobis, sobre "flechazo" o "Me gusta", i pensant, que si ho fas, l'ajudaràs a guanayar un premi de 5.000 euros i la fabricació d'un milió d'encenedors amb el seu disseny, que jo, com sempre, m'he près la llibertat de transformar segons la meva pròpia dinàmica creativa per acabar de donar color complementari a les paraules que acabes de llegir.


Tot i que acabo de deixar de fumar, conservo, més que abans, algun dels meus encenedors, i em faria molta il.lusió que el próxim que hagi de comprar sigui justament el BIC dissenyat per l'amic Guillermo!


1 comentari:

  1. kaleidoskópica interpretació. Si guanyo tindrás un encenedor de debó. Moltes gràcies de nou.

    ResponElimina