Cercar en aquest blog

dilluns, 12 de maig del 2014

Sardina de llaunes

 











Mig mentia quan t'he dit abans que, al marge de les coses domèstiques, de la meva activitat al facebook, i de l'el.laboració diària del meu blog d'art, m'havia centrat gairebé exclusivament en la preparació, conceptual i matèrica de la meva exposició "Friccions" a l'Esglèsia Vella de Castellfollit de la Roca (17 maig-15 juliol, 2014), perquè la veritat és que també he dedicat part de la meva energia creativa en la gestió de la meva participació en el Tramuntanart 2014, la cinquena edició d'aquesta fantàstica mostra d'art contemporani que, gràcies a la força motriu d'en Carles Bros, de la seva família i del seu equip de treball, tornarà a transformar el Passeig de Mar i la Platja del Port de la Selva, en espai natural d'exposició de les obres que un bon nombre d'artistes hauran creat pensant en la Tramuntana i el seus efectes sobre la terra i el mar, exactament com he fet jo que, aquest any, mostraré, de l'1 al 8 de juny, com els altres col.legues, la meva "Sardina de llaunes", una sardina feta amb 50 llaunes de sardines, que reposa, esclatant d'humida escata, sobre vella xarxa de pesca, trobada al Port d'Arenys, que encara fa olor de mar, i conserva, com les pròpies llaunes, records de mil temporals antics.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada