Cercar en aquest blog

dilluns, 26 de maig del 2014

Tramuntanart 2014

Tramuntanart 2014, la cinquena edició d'aquesta particular Mostra d'Art Contemporani dedicada al VENT, s'inaugura diumenge que ve, 1 de juny, a les 12:30 h, davant mateix de la Galeria Carles Bros al carrer del Mar, 19, del Port de la Selva, amb la presència de Carles Bros i de tot el seu equip organitzador de l'event, dels representants de les entitats que li donen suport, l'Ajuntament del Port de la Selva, l'ARC (Associació de restauració i comerç) i la Confraria de Pescadors, i la vuitantena d'artistes, entre els quals jo, que hi participem mostrant les nostres obres inspirades en el vent, i en d'altres temes relacionats, al Passeig del Mar i a la Platja del Port de la Selva, fins al diumenge 8 de juny a les 6 de la tarda.



Agraeïxo a Carles Bros que m'oferís l'oportunitat de participar en la primera edició del Tramuntanart, i en les successives, quan jo encara treballava a Catalunya Ràdio, no em dedicava a l'art com he pogut fer ultimament, i mai no m'havia enfrontat amb una proposta tridimensional i a l'aire lliure com la que comportava aquesta mostra col.lectiva i no competitiva que celebra ara, amb la força natural de sempre, el seu cinquè aniversari.


Cinc anys després d'aquella primera participació al Tramuntanart, i després d'haver estat present en totes les altres edicions, hi torno a ser ara, més savi, tridimensionalment parlant, que abans, defensant, amb fermesa, la meva "Sardina de llaunes", una peça-instal.lació formada per 50 llaunes de sardines sobre xarxa de pescadors, que fa honor a la pesca, alhora que preten reflexionar sobre la nostra actitut alimentària en àmbit marí, mentre cerca també la bellesa estètica en materials no habituals per a la pràctica de l'art.

  
Diumenge que ve, 1 de juny, espero que la Tramuntana sigui prou suau per permetre que la inauguració del Tramuntanart 2014 vagi vent en popa!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada