Cercar en aquest blog

dilluns, 28 de juliol del 2014

Ima Pérez-Albert s'exposa

 



















Em plau comunicar-te que l'Ima Pérez-Albert exposa els seus assemblatges escultòrics i les seves pintures abstractes al Museu Municipal de Llívia del 2 al 15 d'agost, amb inauguració el mateix dissabte, 2 d'agost, de 5 de la tarda a 8 del vespre, en moment puntual d'accés a un univers creatiu d'exquisida factura, que combina, de manera particularment equilibrada, la creació de formes tridimensionals, entre l'abstracció i la figuració, a partir de l'aprofitament d'objectes trobats reconvertits en parts d'una nova realitat plàstica, i la construcció de quadres de perfils abstractes associats a la simplicitat de les formes geomètriques, sobre material tan senzill com  la cartolina i amb tècnica tan assequible com la de la pintura acrílica.


Tot i que conec l'Ima des de fa molts anys per la seva vinculació familiar amb la població de Sant Pol de Mar, que és també la meva des de fa més de 37 anys, que l'havia vist pintar més d'una vegada, i que havia assistit a alguna de les seves exposicions, no va se fins que vam coincidir a l'exposició col.lectiva d'artistes santpolencs, que jo mateix vaig organitzar a La Cabana del Castell de Montesquiu, fa una mica més d'un any, que vaig descobrir, amb plaer, l'encant d'aquest univers plàstic de l'Ima, de dues dimensions pintades i de tres, construïdes a l'espai, que es mou entre la perfecció conceptual i la llibertat imaginativa, i que ara trobaràs, ben exposat, al Museu Municipal de Llívia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada