Cercar en aquest blog

dissabte, 6 de juny del 2015

Alvar Aalto, en exposició

dibuixos claudi



Exposició Caixaforum Alvar Aalto. Arquitectura orgànica, art i disseny.

 

Gran retrospectiva sobre aquest arquitecte finlandès, una de les figures més importants de l’arquitectura i el disseny del segle passat.


 
Visita guiada Dia: dimecres 17 de juny de 2015 Horari: 12:00 hores Lloc: Caixaforum Av. Marquès de Comillas, 6-8
 
 
 
PVP: 5 euros Preu soci: 4 euros
 Places limitades 
 
 
Aquesta és la interessant proposta de l'Associació per a l'Estudi del Moble per al pròxim 17 de juny, a l'entorn del gran Alvar Aalto, arquitecte finlandès que ha format part del meu entorn particular practicament des de sempre, quan, ja de petit, vaig conèixer la seva obra a través d'un gran llibre, ric en fotografies, de la biblioteca del meu pare, també arquitecte, quan jo creia que també em dedicaria a aquesta professió que reuneix tots els vessants creatius del món de l'art en la seva resultant més funcional i, naturalment, més habitable, al costat de l'arquitectura purament especulativa de perfils netament  teòrics i realitats clarament i utòpiques.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada