Cercar en aquest blog

divendres, 19 de juny del 2015

El meu Cap de Creus

dibuixos claudi
Em plau presentar-te el meu particular "Cap de Creus", el quadre que he fet per a l'exposició col.lectiva "Empordà, 15 artistes-15 mirades", que s'inaugura al Castell de Vilopriu (Girona) el dia 29 de juny i s'acaba el dia 3 d'agost, amb aquestes renovades 15 mirades de 15 artistes sobre un Empordà, que tot i ser una realitat geogràfica ben definida, esdevé sempre una nova realitat emocional segons la sensibilitat de casdascun dels artistes que hi participem, que, a cops de pinzell, fem que sigui del tot diferent i, com ja veuràs, del tot personal, en aquest cas a partir de l'energia primera d'en Jordi Bofill i d'en Josep Marsà que han generat l'exposició i ens hi han convidat a participar-hi.

Cap de Creus
Com sempre m'he permès descompondre la imatge del meu quadre original en noves formes plàstiques, en joc de transformació virtual en la meva habitual dinàmica de simetries, calidoscopis, i fractalitats, i variants cromàtiques aleatories.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada