Cercar en aquest blog

diumenge, 26 de juliol del 2015

36ena Fira d'Art de Sant Pol de Mar

dibuixos claudi




Festa Major de Sant Jaume 2015 de Sant Pol de Mar.

 


36ª FIRA D'ART DE SANT POL DE MAR 

Fira d’art i pintura pels carrers Nou i Tobella




Fins que mori el dia tens la possibilitat de visitar la Fira d'Art de Sant Pol de Mar en la seva 36ena edició, circumstància que em permet retre homenatge a Joan Escarpenter, l'amic amb qui, ara fa 36 anys, vam crear, quan jo era President dels Amics de les Arts de Sant Pol de Mar, i amb l'ajut dels altres membres de la junta d'aquesta entitat cultural, una primera edició d'una Fira d'Art que, ara ja des de l'Ajuntament, continua animant la vida cultural de la vila.


Ara, que en Joan, malauradament, ja no hi és, tinc una relació una mica distant amb la nostra fira d'art, i he passat d'organitzar-la i participar-hi com a artista, a participar-hi com a artista, a visitar-la com a simple interessat en la matèria, i a ni passejar-m'hi, com m'ha passat enguany, per causes circumstancials de caràcter domèstic.


Ultimament prefereixo mostrar el meu treball creatiu, sol o amb d'altres membres de la meva família, en exposició al Centre Cultural i d'Esbarjo, com farem, durant una setmaneta, a partir del dia 17 d'agost, amb el  mar com a tema d'inspiració central.


 http://santpol.cat/
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada