Cercar en aquest blog

dilluns, 20 de juliol del 2015

La mar de Puchades




Tot i que encara falten uns quants dies, em plau anunciar-te, ara mateix, que el dia 17 d'agost inaugurarem l'exposició "La mar de Puchades", que reunirà al Centre Cultural i d'Esbarjo de Sant Pol de Mar, l'obra d'uns quants Puchades, del meu germà Xavier, de la meva filla Violeta, del meu fill Jesper, i de mi mateix, amb el mar com a tema pictòric comú i justificació clara del títol de l'exposició, tot i que és, encara, provisional.



T'en parlaré amb més detall d'aquí a uns quants dies, però avui aprofito aquest post per penjar quatre imatges que voldria imprimir sobre diverses samarretes, tot recuperant una activitat que vaig començar a fer quan, adolsescent, pensava que podia haver estat un bon primer pas d'una possible carrera de pintor que després no va existir.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada