Cercar en aquest blog

dissabte, 25 de març del 2017

Plat de Palt

Cuïno, sense pretensions , des de fa una bona pila d'anys, primer per a la família, sobretot per a mi i als meus fills quan em vaig separar, i ara per a mi i per a qui segui a la meva taula, per compartir, per exemple, un bon Plat de Palt, especialitat sueca que em plau fer, de tant en tant, com si d'un treball d'artesania artística es tractés, des de ratllar, finament, les patates, per fer-ne , després d'afegir sal i pebre, i una bona quantitat de farina, boles ben compactes amb tires de cansalada en el seu interior, fins a bullir-les durant una hora o hora i mitja, per menjar-les, definitivament, amb mantega salada, i, en el meu cas, pà dur suec i salmó fumat noruec....i bon profit!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada