Cercar en aquest blog

dimecres, 28 de juny del 2017

Francesc Carbonell i la fotografia

dibuixos claudi
Copio contingut del correu que m'ha enviat en Francesc Carbonell en connexió molt directa amb el plaer de fotografiar:


 
Amics i amigues de la fotografia,

Acaben de publicar-me a la revista digital Núvol un article sobre els avantatges i els inconvenients de l'edició i el retoc de les imatges fotogràfiques. Es titula "Photoshopfòbia" i el podeu llegir aquí: http://www.nuvol.com/noticies/photoshopfobia/
 
 
Aprofito l'avinentesa per a fer-vos saber que fa poc he obert una web on he agrupat la major part de la meva obra fotogràfica. També hi vaig "penjant" més o menys cada setmana les noves imatges que vaig editant. Si hi teniu interès, subscriviu-vos-hi i rebreu automàticament un correu cada vegada que hi hagi novetats. Podeu entrar-hi clicant AQUÍ.
 
 
Sempre he dit que em mou a fer fotos el plaer intens de fer-les i el gust de compartir-les. També em motiva molt estar al corrent de la vostra producció. Per això us agrairé que si teniu algun mitjà regular de difusió de les vostres imatges que jo no conegui, m'ho feu saber.
 
 
Rebeu una cordial salutació,
 
 
Francesc Carbonell
 
 
 
 

2 comentaris:

  1. Interessant aquest cíclop amb el tercer ull que és un objectiu fotogràfic (o a mi m'ho sembla). Molt suggerent!

    ResponElimina