Cercar en aquest blog

dijous, 11 d’octubre del 2018

Jordi Rodríguez-Amat reflexiona

dibuixos claudi




















Jordi Rodríguez-Amat reflexiona i em convida a compartir les seves reflexions, i jo et convido també a participar en aquest joc reflexiu compartit.





Benvolguts, benvolgudes,

A més de la meva dedicació a l’activitat creativa, m’interessa reflexionar sobre molts aspectes vinculats, d’una o altra manera, a l’art i, això, tant des d’un punt de vista tècnic, com conceptual, històric o altre.

Em permeto d’enviar-te aquestes dues adreces on podràs llegir unes reflexions que vaig fer ara fa un temps.

Et desitjo una bona lectura.

Jordi Rodríguez-Amat


 Observacions sobre la relació proporcional

entre figura i arquitectura a la pintura de Giotto



La instauració del punt de fuga únic a la pintura italiana del Quatrocento
o
“O che dolce cosa è questa propspettiva”




17466 Les Olives (Garrigoles), El Baix Empordà, Tel. 972 76 82 93, Mòbil: 697 76 18 74
 
 
 

 
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada