Cercar en aquest blog

dimarts, 25 de desembre del 2018

Passejant per l'arquitectura de...Nit de Nadal

Passejo avui, dimarts, 25 de desembre de 2018, fum fum fum, en clau fotogràfica, per l'extensa arquitectura dels membres de la meva família i dels espais on, ahir, vam viure, una Nit de Nadal més, que coincidia, en aquest cas, amb el 29è aniversari del meu quart fiil, en Nils, present a la vetllada (de cultura sueca, per l'Eva, la seva mare i ex meva) amb la seva companya, Sandra, i la seva filla, la Mia, al costat de la meva filla gran , l'Amanda, amb el seu company, l'Erwin, de la meva segona filla, la Violeta,, amb el seu company, en Jaume, i la seva filla, la Joana, del meu tercer fill, en Jesper, amb la seva companya, la Gina, i el seu fill, en Lars, i del meu germà petit, en Xavier, amb la seva companya, la Carme......i, finalment, d'en Lou, el gos de l'Eva, que va donar a la festa el toc animal necessari.

La Troupe

Nils

Sandra, Nils, Mia
Sandra, Mia, Nils

Mia

Nils, pastís d'aniversari
Erwin, Amanda

Amanda, Mia, Nils

Amanda,Violeta, Joana.

Violeta
Joana, Jaume

Nils, Joana

Joana
Sandra, Gina, Violeta
Jesper, Nils

Jesper
Jesper, Gina
Lars
Carme
Xavier, Carme
Cervesa
Regals
La Troupe
Lou
El Secret del Nadal 2018













Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada