Cercar en aquest blog

dissabte, 12 de gener del 2019

Amors 1

dibuixos claudi

















Intentant superar el sotrac emocional que m'ha produït una recent, i inesperada, ruptura sentimerntal, he buscat refugi en el meu món creatiu habitual, fet de dibuixos, pintures i fotografies, però també he caigut en la necessitat de llegir algun llibre que m'ajudés a entendre alguna cosa més del perquè de tot plegat, o a distreure, si més no, els meus pensaments.



Aquest és el motiu pel qual obro avui aquest nou espai del meu blog amb el títol d'"Amors", amb fragments del llibre "El amor de tu vida/De la esclavitud del miedo a la confianza plena en el amor", de Rut Nieves, Editorial Planeta, Barcelona, 2018, que, tot i no ser un dels meus habituals temes artístics, també està connectat amb el món de l'art a través d'aquesta vida que compartim tots plegats, on el plaer i el dolor s'alternen de manera, sovint, ben aleatòria!


"El camino que recorres no es la primera vez que alguien lo recorre. Muchos otros antes que tú y que yo se encontraron con desafíos y retos parecidos a los que estás tratando de superar en este momento de tu vida".

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada