Cercar en aquest blog

dissabte, 11 de setembre del 2010

Blog nou, vida nova

Crear un nou blog pot arribar a significar crear una nova vida, tot i que les circumstancies ambientals siguin les mateixes. Recent nascut a aquesta nova dimensió particular després d'una bona experiència a iCat fm amb el corresponent blog insitucional, tot i que signat i fet amb absoluta llibertat per mi, entro ara en aquesta nova disciplina personal que m`ha de permetre ser, si és possible, encara més precís, insissiu, crític i clar, del que he pogut ser fins ara.
Llegeix-me com si em trobessis realment en període de proves, per anar coneixent i dominant aquesta nova eina que posaré aviat al teu servei amb els continguts pertinents.
Que l'art posi la nota de bon color a les nostres vides!

2 comentaris:

  1. Bé, ja sé que sempre critiques que s'utilitzin els comentaris del blog per anar explicant històries que tenen poc o res a veure amb la història que s'explica, però ja saps que sempre m'agrada "incordiar" una miqueta.
    Sigui com sigui vull deixar constància aquí que, com a mínim jo, trobaré a faltar al meu costat les tintes xineses, els difuminos esfilagarsats en forma de bandera i els kleenexs convertits en eines d'activitat plàstica.
    Trobaré a faltar veure cada dia el teu rostre convertit en un nou dibuix i, sobretot, la teva presència rondinaire a la vora.
    La primera feina que vaig fer a CatRàdio va ser al cor àgil del mític Babel que tu dirigies i ara, després de compartir tantes petites històries, res no serà igual sense "el Puchades".
    Sort i sigues feliç!

    Jordi

    ResponElimina
  2. Fins avui que torno a recomençar la meva vida en un blog no havia vist el teu comentari, i la veritat és que m'ha arribat al meu cor de lleó, tot i que sóc un rondinaire taure, fins a fer trontollar tota la meva emocionalitat amagada o no!
    Res no serà igual tampoc per a mi sense vosaltres (potser millor? je, je, je)i sense aquell caliu radiofònic que tots vam contribuïr a fer i a mantenir sobretot en l'última etapa d'iCat fm.

    De tot cor de taure moltes gràcies Jordi.
    Llarga i feliç vida també per a tu i per a totes les companyes i companys que heu hagut d'aguantar tant les meves queixes existencials, com les meves últimes aventures emocionals, com els meus particulars i eterns acudits dignes de la més densa totxana.

    Abraç i fins a sempre!

    Claudi

    ResponElimina