Cercar en aquest blog

dijous, 19 de juliol del 2012

Blog nou







Tot i el meu, encara evident, analfabetisme tecnològic, que intento superar, dia a dia, perquè la meva comunicació virtual amb el món exterior, arribi, progressivament, a la seva màxima intensitat, amb la seva forma externa més perfecte i els seus contiguts més ajustats, m'he permès la llibertat de crear el nou blog Claudi Puchades http://www.claudiartist.com/ per anar emmagatzemant el meu material de creació pròpia, tot pensat que, com a mi mateix, a tu també em pot fer una certa gràcia tenir-lo, facilment, a l'abast de la teva mirada.


Sempre, doncs, al teu costat, continuant junts, cadascú segons el seu rol vital, la seva formació, i la seva sensibiltat, l'aventura de la vida en la seva dimensió més estètica, naturalment, per amor a l'art




1 comentari:

  1. Entre cultura y cultura, una receta sencilla y buena: compra el hojaldre (el de mercadona-buenísimo), lo divides en dos, extendes la base, lo untas con una capa fina de cabello de àngel, lo tapas con la otra mitad, lo pintas con huevo batido y con el tenedor le haces unos pinbchazitos simétricos o asimétricos, según te de la misma, lo metes en el horno (previamente calentado a 220ºC) unos 20 mins. y te lo zampas, una vez, enfriadoi. O sea, bayonesa al buche. petons a tots

    ResponElimina