Cercar en aquest blog

dimarts, 16 d’octubre del 2012

A quatre mans











Com els pianistes que es troben, circumstancialment, per tocar a quatre mans alguna de les seves peces favorites, jo torno a connectar amb en Jordi Bofill per gestar, també a quatre mans i dos ordinadors, la segona obra plàstica compartida, tot i que a diferència dels músics, nosaltres no tenim partitura, i treballem, com vam fer en la primera, no fa gaire, pinzellada a pinzellada, tot completant les imatges que ens anem enviant, via correu electrònic, sense saber quin serà el pas següent fins que no descobrim l'anterior, en un joc creatiu compartit que, aquesta vegada, començo jo amb aquest personatge en blau que li acabo d'enviar tot esperant la seva resposta plàstica per continuar el joc amb la meva, i així, successivament, fins que el resultat sigui satisfactòri per als dos.


Aprofito l'avinantesa per convidar-te a entrar en el joc, manipulant, com et sembli millor, i si et plau la proposta, aquesta altra imatge en tons carnosos que he deixat en fase inicial per inspirar la teva creativitat.

  
Envia'm les teves obres en procés, a partir de la meva, al meu correu electrònic claudipuchades@gmail.com i així anirem treballant plegats, entre tots els qui s'hi apuntin, correu a correu, i imatge a imatge,  fins arrribar a definir una composició final de perfils sorprenents, tot fent honor al joc surrealista dels cadàvers exquisits. The game is over.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada