Cercar en aquest blog

dijous, 10 d’octubre del 2013

Mirada tardoral





Com que no m'agrada reflectir en els meus quadres anècdotes temàtiques quotidianes si no els estats emocionals que contenen els rostres que pinto habitualment, reconec que em costa posar títols concrets a cadascuna de les meves obres, perquè totes són, de fet, fragments circumstancials de la meva pròpia pulsació sensible, tot i que, finalment, i a posteriori, tracti de batejar-les per diferenciar-les d'alguna manera, sobretot quan decideixo exposar-les publicament.

Com que, justament, em trobo a les portes de la inauguració de la 6a Ruta de l'Art de Castelló d'Empúries, que es fa demà, divendres 11 d'octubre, a les 4 de la tarda, a l'Ecomuseu-Farinera, on hi presento, exactament en aquest espai, dels molts que ocupa aquesta fantàstica ruta artística, una vintena d'obres, em plau recordar-t'ho avui tot mostrant-te la meva "Mirada tardoral" perquè et serveixi d'exemple gràfic de la part que em correspon a mi en aquesta trama plàstica que formarem més d'un centenar d'artistes.

M'he permés la llibertat de transformar el model original, com faig habitualment, aplicant diversos programes informàtics de manipulació d'imatges, perquè comparteixis amb mi les infinites possibilitats de creació estètica que ens permeten les noves tecnologies, a partir, en el meu cas, d'un primer dibuix fet a mà que conté, amb ferma fidelitat, la meva emoció primera i la seva més exacta dimensió humana.


De manera que si et plau viure un llarg cap de setmana d'intensa excitació plàstica ens trobaràs a Castelló d'Empúries, okupant molts dels seus espais amb dibuixos, pintures i escultures, de divendres 11 a diumenge 13 d'octubre, en plena 6a Ruta de l'Art.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada