Cercar en aquest blog

dimecres, 23 d’octubre del 2013

Xavier Ubach

En Xavier Ubach (Mataró, 1933) va ser el primer mataroní a TVE (1953) com a locutor dels serveis informatius als estudis de Miramar i de Sant Cugat, els mateixos que vaig trepitjar jo en els inicis del meu camí professional com a comunicador cultural, i exactament els mateixos que em van permetre conèixer-lo, primer com a locutor i perdiodista de llarga i noble trajectòria professional, i després com a gran amant de la pintura, com a col.leccionista i com a artista, amb una bona carrera com a aquarel.lista que vaig tractar també en alguns dels programes culturals que feia aleshores, de la mateixa manera que vull tractar ara en aquest blog perquè en Xavier, que ara ja es dedica plenament a la seva gran passió plàstica, ha decidit exposar, en tres sales virtuals d'EXPOART, en clau d'antologia, obres realitzades entre 1991 i el moment actual, perquè les contemplis i, si et plau, les compris, estrablint contacte directe amb ell sense interferències de l'empresa que te les presenta en la seva dimensió virtual, de visualització fàcil i immediata.


EXPOART, sensible a la desaparició progressiva de moltes galeries i sales d'art, i a la disminució alarmant de visitants, t'ofereix el seu espai expositiu virtual expoart.es perquè hi mostris la teva obra, si ets artista, com ara fa en Xavier, o la contemplis, si ets amant de l'art o col.leccionista.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada