
MOB, contribueix, d'aquesta manera, a projectar Barcelona com a ciutat de referència per als fabbers del sud d'Europa, els apassionants de la fabricació digital que, en aquest nou FabCafe, hi trobaran l'ambient adequat, entre els professionals del sector de la creativitat, la innovació i l'emprenedoria, que ja l'habiten habitualment, per desenvolupar també els seus projectes en atmosfera propicia a l'intercanvi d'idees, a l'assimilació de noves dinàmiques, i a la seva materialització final.
Per ampliar el nombre de màquines, MOB ha llançat una campanya de crowfunding http://es.ulule.com/fabcafe-barcelona/ amb diverses modalitats i formes de participació, aportacions econòmiques que van dels 5 als 1.000 euros, i contraprestacions diverses que et poden resultar molt atractives.
Aviat neixerà, doncs, aquest FabCafe de Barcelona, que serà el germà petit del FabCafe de Tokio, el primer de la família, i del FabCafe de Taipei, el segon d'aquesta nissaga que s'identifica per la mateixa imatge corporativa.
MOB s'integra en una xarxa global que uneix diverses comunitats creatives amb l'objectiu de compartir, col.laborar, aprendre i crear.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada