Cercar en aquest blog

dissabte, 13 de desembre del 2014

Paisatge després del debat

Tal i com t'havia anunciat, el debat sobre art i artistes, organitzat per l'Ajuntament de Sant Pol de Mar, s'ha celebrat aquest vespre a la Sala Ainaud de Lasarte, amb presentació i coordinació de Xon Belmonte i participació directa de l'artista Jordi Bofill i meva, i, al final de l'acte, del públic assistent, no molt nombós però especialment interessat en la matèria tractada.

Montserrat Garrido, alcaldessa de Sant Pol de Mar, jo, Claudi Puchades, artista i comunicador cultural, Xon Belmonte, presentadora i moderadora del debat, Jordi Bofill, artista, i Xavier Catarineu, responsable de Joventut, Cultura, Festes i Esports de l'Ajuntament de Sant Pol.

Tot i les meves reserves en relació a actes públics com aquest, per una certa por escènica i per un possible cansament professional, agraeïxo, finalment, viscuda l'experiència, que la Xon Belmonte m'hagués proposat participar-hi, de la mateixa manera que em felicito, també, d'haver-li suggerit que el meu interlocutor fos en Jordi Bofill, ja que, pel que s'ha comentat, i per la meva pròpia percepció de la jugada, la nostra conversa, conduida sensiblement per la Xon, ha resultat força interessant i molt enriquidora, tot i que el món continui girant com sempre, i segons com, sortosament!


http://www.santpol.cat/

http://jordibofillvisionari.blogspot.com.es/

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada