Cercar en aquest blog

dijous, 26 de març del 2015

L'Europa, Campió de la Copa Catalunya 2015

dibuixos claudi
Em permeto un petit parèntesi en el meu camí habitual de reflexió i/o informació sobre el món de les arts plàstiques, per dedicar el meu post d'avui al món del futbol, ja que l'Europa, on juga el meu fill Nils, es va emportar ahir la Copa Catalunya 2015 després de guanyar, per 2 a 1, al Girona, en partit emocionant que es va decantar, finalment, per al conjunt escapulat.


Nils Puchades Nordgren


L'enhorabona per a tots els components de l'Europa, i, per la part familiar que em pertoca, al meu fill Nils per la seva natural contribució a victòria tant significativa. 


Normalment no m'agrada comparar art i futbol, però, algunes vegades, sobretot quan hi ha connexions familiars i qualitat objectiva, puc arribar a assimilar moments del joc amb evidents emocions estètiques de dimensió clarament artística.



http://www.ceeuropa.cat/

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada