Cercar en aquest blog

dijous, 16 de juliol del 2015

José Luís Castaño exposa a POPULART


dibuixos claudi
l'Associació Cultural POPULART (Plaça del Fort, 5  17750 CAPMANY (Alt Empordà)  Telèfon 616 08 20 58) ens convida aquest estiu, de l'11 de juliol al 9 d'agost, a gaudir de la magnífica exposició d'obra recent del pintor José Luís Castaño, i ens diu també que  més endavant, quan la calor afluixi una mica, ens convidaran a una celebració de l'exposició, amb presència de l'artista. 
 
 
 
 
I jo recullo informació sobre aquesta exposició de José Luís Castaño a l'Associació Cultural POPULART, i te la passo, en clau de blog, per si et plau llegir-la, primer, i anar-la a veure, immediatament després.



Es como abrir las ventanas de la intimidad al dominio público, dejar que sus pinturas se abran al mundo y entren en la sensibilidad hasta ahora ajena. Sofisticada y evocadora, la obra de José Luis Castaño permite múltiples lecturas y, como si de un juego de ‘matrioskas’ rusas se tratara, anima a avanzar hacia el centro del centro con la esperanza estética de encontrar el origen que es latido cuasi místico.




José Maria Castaño (Aznalcázar, Sevilla, 1951) es uno de esos pintores secretos que afronta su propio cuadro como si se tratase de una cuestión propi, motivo por el qual pasó varios años sin mostrar su trabajo al público que, se quiera o no, forma parte de la propia humanidad.


El resultado de su trabajo creativo es una obra en la que (como suele ser habitual en este artista) se discurre ente un realismo màgico repleto de sugerencias y evocaciones, y un simbolismo abstracto de gran sensibilidad y fuerza poética.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada