Cercar en aquest blog

diumenge, 7 d’agost del 2016

Jo Milne a l'Espai Volart

dibuixos claudi
El 15 de setembre s'inaugura, a l'Espai Volart de la Fundació Vila Casas, l'exposició "No faig prediccions, sinó excuses" de Jo Milne, i jo ja publico avui la nota informativa que en parla.






Jo Milne. No faig prediccions, sinó excuses Del 15 de setembre al 18 de desembre de 2016 | Espai Volart 

obres Jo Milne
 Les pintures, dibuixos i gravats que formen l’exposició “No faig prediccions, sinó excuses” fusionen les maneres de representació icònica i d’indexació en una resposta visual a les proposicions cosmològiques formulades des de la teoria de les cordes, emmarcada en la física teòrica contemporània. Aquestes teories cosmològiques són resultat de càlculs matemàtics que, fins ara, han resistit tota confirmació empírica. D’aquí, d’aquesta naturalesa que és només imaginada, sorgeixen les formes que constitueixen el punt de partida per als models plasticocosmològics de Jo Milne (Edimburg, 1966), interpretacions líriques dels enigmes plantejats per la ciència. 

 

Inauguració: dijous, 15 de setembre, 19.30 h


http://www.jomilne.com/ 

http://www.fundaciovilacasas.com/es/ 
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada