Cercar en aquest blog

dimarts, 22 de gener del 2019

El libro rojo de las marcas

dibuixos claudi

Lluís Bassat (Barcelona, 1941) ha impartit, avui, a l'Auditori del Museu del Disseny de Barcelona,  la masterclass Les marques i la seva comunicació,  centrada en la importància de les marques en el món d’avui i els diferents camins creatius per a comunicar-les, així com els seus productes, en el context de l'exposició :http://ajuntament.barcelona.cat/museudeldisseny/ca/exposicio/el-boom-de-la-publicitat-reclams-de-llauna-cartro-i-rajola-1890-1950

Lluís Bassat: "La publicitat és una eina de transformació social, i això s’ha d’aprofitar."

Al llarg de la seva carrera, Lluís Bassat ha guanyat més de 400 premis en els festivals publicitaris de Cannes, Nova York, Londres, Iberoamèrica i Espanya, a més de rebre importants reconeixements a la seva trajectòria professional, com la Creu de Sant Jordi l'any 2012 o el Premi d'Honor del Festival Internacional de la Publicitat Social l'any 2014, entre molts altres.

 Les persones assistents a la masterclass han rebut, com a obsequi ,un exemplar de la publicació El libro rojo de las marcas, de Lluís Bassat 

El libro rojo de las marcas: Cómo construir marcas de éxito (BEST SELLER

Una guía de Luis Bassat, autor de El libro rojo de la publicidad, para comprender cómo un producto -también un nombre- puede convertirse en marca reconocible y resonante.

Famoso y exitoso publicista, en esta obra el autor ofrece una completa guía para diseñadores, empresarios y políticos. Y para todos aquellos interesados en comprender cómo un producto -también un nombre- puede convertirse en marca reconocible y resonante.



Dime qué marca eliges y te diré quién eres.


Museu del Disseny de Barcelona
Institut de Cultura

Pl. de les Glòries Catalanes, 37-38
08018 - Barcelona
93 256 68 00
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada