Cercar en aquest blog

dimecres, 27 de desembre del 2017

Lluís Ribas i Dalí

dibixos claudi
L'Espai Lluís Ribas informa:





Benvolguts,

Us comuniquem que fins el 5 de gener obrirem cada dia laborable de 17,30 a 20,30 h. i els dissabtes també al matí de 11,30 a 14h. 

obres Ribas

 

Lluís Ribas, homenatge a Salvador Dalí, a Andy Warhol i al còmic

 

18 Desembre 2017 - 28 Febrer 2018

Exposem aquesta nova obra de Lluís Ribas que ell mateix ens presenta. Es tracta d’una edició de prints limitada a 75 exemplars, numerada i signada per l’artista.



"Amb el meu afany per investigar i treballar amb noves tècniques, he fet un exercici per aglutinar moltes coses al mateix temps. Partint d’unes fotografies que vaig fer en la meva joventut al gran artista Salvador Dalí, trencador i màxim exponent del surrealisme, passant per l’obra de l’Andy Warhol, figura central en el moviment pop art, i també amb el món important del còmic que vaig viure en aquells anys. Pensant en aquests tres moviments artístics he volgut fer un homenatge creant aquesta obra que intenta reunir la meva admiració per tots ells."




logo-espai-mail
Tel. 93 589 57 76



 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada