Cercar en aquest blog

diumenge, 17 de desembre del 2017

Nou Espai Lluís Ribas

dibuixos claudi








Copio contingut del correu de l'Espai Lluís Ribas que ens recorda la inauguració del nou local demà a les 8 del vespre: 


Bon dia amics,

Us enviem novament la invitació per la inauguració del nostre espai el dilluns dia 18 a les 8 de la tarda.

Us hi esperem!


L’Espai Lluís Ribas us convida a la inauguració del seu nou local al carrer Gorina, 13, B. (just al costat de l’antiga galeria), al mateix temps que es presentarà l’última obra de Lluís Ribas:

HOMENATGE A SALVADOR DALÍ, A ANDY WARHOL I AL CÒMIC.

-Amb el meu afany per investigar i treballar amb noves tècniques, he fet un exercici per aglutinar moltes coses al mateix temps. Partint d’unes fotografies que vaig fer en la meva joventut al gran artista Salvador Dalí, trencador i màxim exponent del surrealisme, passant per l’obra de l’Andy Warhol, figura central en el moviment pop art, i també amb el món important del còmic que vaig viure en aquells anys. Pensant en aquests tres moviments artístics he volgut fer un homenatge creant aquesta obra que intenta reunir la meva admiració per tots ells.- Lluís Ribas.

L’acte tindrà lloc el dia 18 de desembre a les 20 hores.

logo-espai-mail
Tel. 93 589 57 76
 
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada