Cercar en aquest blog

diumenge, 5 d’abril del 2015

El Vuitè Dret Humà

dibuixos claudi
El vuitè Dret Humà diu així: "Tota persona té dret a un recurs efectiu prop de les competents jurisdiccions nacionals, contra aquells actes que violin els drets fonamentals reconeguts per la constitució o la llei"

claudi: vuitè Dret Humà

Aquest vuitè Dret Humà és el que gràcies a l'atzar, o a d'altres forces naturals, m'ha correspost interpretar plasticament en el context de l'exposició col.lectiva que, sobre aquests tant bàsics com desconeguts Drets Humans, es va inaugurar ahir a La Cabaña del Castell de Montesquiu, amb la coincidència de sensibilitats dels 30 artistes que hi hem participat, gràcies a la interessant iniciativa de Josep Martínez Gómez, que també hi ha aportat la seva obra de creació personal.


No tinc encara tota la informació de l'exposició, ni les imatges que l'han d'il.lustrar, però, com que m'ha arribat la fotografia de la meva pròpia obra, em permeto la llibertat, entre drets i deures, de publicar aquest nou post, amb aquesta imatge i les variants habituals que, via transformació digital, faig, normalment, de les meves obres originals, mentre espero l'arribada de tot el material corresponent a tant complexa, com interessant, proposta iniciativa, per publicar-lo, immediatament, en aquest blog.









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada