Cercar en aquest blog

dijous, 2 d’abril del 2015

Els Drets Humans en exposició

 














Tinc el plaer de comunicar-te que participo, al costat d'una trentena d'artistes més, a l'exposició col.lectiva que sobre els Drets Humans s'inaugura demà passat, dissabte, 4 d'abril, a les 12 del migdia, a La Cabaña del Castell de Montesquiu, gràcies a la feliç idea iniciàtica, i posterior excel.lent tasca coordinadora, d'en Josep Martínez Gómez, que també hi mostra el seu vessant artístic com a creador contemporani, sensible, com tots els altres, tant a l'Art com a uns Drets Humans que, aquesta vegada, el justifiquen plenament. 



Seveixi aquest post com a noteta prèvia a la inauguració, il.lustrada amb els dibuixos derivats de la meva interpretació plàstica del Dret Humà número 8 "Tota persona té dret a un recurs efectiu prop de les competents jurisdiccions nacionals, contra aquells actes que violin els drets fonamentals reconeguts per la constitució o la llei", el que l'atzar m'ha atorgat per posar en marxa la mecànica de la meva discutible capacitat per traduïr, en imatges artístiques, conceptes de dimensió social tant profunda.

 










Em comprometo, com si d'un  Dret Humà més es tractès, per a tu, i una gran Deure Humà, per a mi, a ampliar el comentari de l'event, amb tots els ets i uts corresponents, noms d'artistes, característqiues de les obres, i tots els altres detalls necessàris per entendre bé el perquè de tot plegat, en el post que publicaré el mateix dissabte 4 d'abril, recent arribat, si tot va bé, de l'acte inaugural.



 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada