Cercar en aquest blog

dimarts, 11 de juliol del 2017

La retrobada Eurídice

dibuixos claudi
Copio correu d'en Jordi Rodríguez-Amat amb invitació implícita a la lectura:



Amigues i amics,

Deixant novament els pinzells bruts i desordenats, un cop més, el somni ha emergit i m’ha donat la mà i, un cop més, la ficció ha envaït el meu esperit.

D’una manera absolutament casual vaig conèixer Orfeu i m’hi vaig metamorfosar.

He recorregut l’espai dels mort per anar a trobar la meva Eurídice. Finalment, després de travessar passadissos, sales i més passadissos, gràcies a la lira que em va regalar Apol·lo i haver entonat música i cançons que la musa Cal·líope, la meva mare, em va ensenyar, vaig aconseguir retrobar Eurídice.

Doneu-me la mà i seguiu-me. Entrarem a l’infern. No tingueu por. Jo seré el vostre guia, com Virgili ho fou de Dante.



Premeu el següent enllaç:

Bona lectura

Espero que us agradi.

Una abraçada

Jordi Rodríguez-Amat




17466 Les Olives (Garrigoles), El Baix Empordà, Mòbil: 697 76 18 74
 
 
 
 
 
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada