Cercar en aquest blog

diumenge, 22 de novembre del 2015

Les meves fulles d'art

 

Interessat per les fulles tardorals, les he convertit en el material bàsic de la meva exposició "Art & Joc", que podràs veure al Centre Cultural i d'Esbarjo de Sant Pol de Mar durant tota la setmana que ve, de dilluns a diumenge, tot i que la inauguració la farem el dissabte a les 5 de la tarda, en ple horari infantil i en context gastronòmic propi d'un bon berenar de tardor.


Les fulles, que he trobat en els boscos de Sant Pol i de Camprodon, són la base tècnica i el nou suport material de la meva figuració habitual centrada en el rostre humà, tot i que, en aquest cas, diversos perfils d'animals s'han incorporat a una col.lecció de peces que ha trobat, també, en les pedres dels rius de Camprodon, un bon complement creatiu, com a nova dimensió natural de les meves típiques cares i com a superfície idònia per contenir, com si fossin fòssils, les fulles que envaeïxen, ara, el meu univers creatiu.



Com a herència de l'exposició immediatament anterior, en ple estiu santpolenc, no he deixat de treballar els meus peixos, amb sorra i sal, i, naturalment, fent honor a la tardor, amb aquestes fulles que hi afegeixen valors texturals, formals i cromàtics, sorprenents.



Tampoc no he oblidat els meus vaixells, fets a partir de fustes velles reciclades, que, en aquesta exposició, han multiplicat les seves possibilitats formals.


Art, com a joc creatiu, i diversos jocs incorporats, donen sentit  a la meva nova exposició "Art & Joc".




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada