Cercar en aquest blog

diumenge, 3 de maig del 2015

L'acció/reacció de la Katy Pastor Mora

dibuixos claudi













Rebo, i faig extensible a tothom, la invitació a la inauguración de l'exposició "Acció/Reacció" de Katy Pastor Mora, que es farà el dia 5 de maig a les 7,30 hores a la Sala Fènix, al carrer Riereta, 31, de Barcelona.

obres katy

Formació de la Katy: Escola Arts i Oficis de Barcelona (dibuix, modelatge, pintura, escultura, fotografía, il.lustració i multimèdia)

Autojustificació del treball creatiu: “Debido a la curiosidad que me produce ver el comportamiento de los materiales sobre la impresión fotográfica, he trabajado en este campo experimentando con todos aquellos productos que a lo largo de mis años de experiencia he podido ir conociendo."

 
Presentació de continguts expositius:"Las obras que presento en esta exposición son parte de mi investigación hasta el día hoy pero, con toda seguridad, voy a continuar practicando esta especialidad que me apasiona y me sorprende gratamente ya que consigue dar nueva vida a unas fotografías que, a mi entender, ya tenían un encanto particular y que al intervenirlas fortifican su esencia.”



 http://www.salafenix.com/exposicions/accion-reaccion






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada