Cercar en aquest blog

dissabte, 13 de juny del 2015

En la mort de Salvador Castellà

dibuixos claudi
Mor el pintor canetenc Salvador Castellà.
 
 
Salvador CastellaAquest matí de dissabte ens ha deixat el pintor canetenc Salvador Castellà a l'edat de 55 anys. Castellà ha estat un dels artistes locals de més projecció forània, però implicat sempre en la vida social, artística i cultural del nostre municipi. Actualment era qui tenia cura de triar mensualment la imatge que il·lustrava la Guia Activa, el document en paper editat per Comunicació amb les activitats d'entitats i associacions i del propi Ajuntament.


Molt valorat i estimat, ens ha deixat, massa aviat. Des de l'Ajuntament de Canet de Mar, fem arribar el més sentit condol a la seva esposa, família i amics. Al Ple de constitució del nou Ajuntament es guardarà un minut de silenci en record d'en Salvador. S'està preparant una cerimònia de comiat, que amb tota probabilitat es farà demà diumenge al matí.


Recullo, amb tanta sorpresa com dolor, aquesta nota de l'Ajuntament de Canet de Mar que ens informava de la mort del pintor Salvador Castellà, gran mestre de l'aquarel.la i excel.lent persona a qui vaig conèixer, ja fa molts anys, quan exposava a Sant Pol de Mar de manera habitual, i amb qui, ultimament, vaig tenir l'honor de participar, ja com a pintor, en diverses propostes col.lectives a Canet de Mar, com la que estava prevista per al 24 de juny tot commemorant el 20è aniversari de la mort de l'Ovidi Montllor, en exposició titulada "Ovidi ferotge".


No t'oblidaré Vador!

3 comentaris:

  1. Un calfred em recorre l'espinada. No fa gaire en Salvador encara em volia "embolicar" amb algun dels seus projectes expositius... Fa molts anys que ens anavem trobant aquí i allà (Castellí, Besaú, Canet...), sempre animant-me a seguir amb els meus temes "amb els que et reconec a qualsevol lloc"... No em podia imaginar que ens deixés tant aviat... ho lamento profundament.
    El meu condol a la seva dona i persones properes.
    Anna Ribot

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo també he perdut un fantàstic "animador" cultural, al marge de l'amistat que, entre una cosa i l'altra, s'havia creat entre nosaltres. Una llàstima!!!

      Elimina
  2. Fa pocs dies vaig veure les seves pintures a la Casa de Cultura de Girona! Em van agradar moltíssim! No sabia que no estava entre nosaltres y ara he llegit la seva biografia. Quina llàstima. Un bon pintor!

    ResponElimina